Way Out West

Trodde inte att det skulle bli av i år. Det är dyrt och framförallt: Hur löser man barnvaktsfrågan? Vi talar alltså om barnpassning i två dagar.
Av två gossar. En matglad bebis samt en treåring som ljuger om sin ålder.
Det kommer bli roligt men ett påpekande är på sin plats: ett plus ett är inte två.
Inte alls.
Särskilt inte när den större av de två gossarna har ett rörelsemönster som en trollslända. Det är en utmaning värdig en elitidrottare utan sömnbehov.
Sen kommer det förmodligen bli kräks och bajs.
Eller förresten.
Vi garanterar det.
I två dagar alltså.
Det är en stor tjänst. Gigantisk rentav.
 
Så, det är med stor tacksamhet jag sitter jag här och tummar på två biljetter till Way Out West. Festivalpassen kommer i A4-format och känns lika behändiga som tiodalermyntet
Biljetten är betald och barnvakten ordnad.
Allt tack vare en genuint snäll fästmö.
Och dito mormor och morfar.
It's all good.

Nedan är en spellista med artister och låtar jag inte vill missa:

Way Out West på Spotify


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad kul! Grattis! Hoppas ni får två fantastiska dagar. Idag är det nog Where the action is här i Stockholm, men jag ska faktiskt inte gå. Ha det!

2009-06-12 @ 12:14:28
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Carl

Toppen! Fint med spellista! Ypperlig smak i valet av Wilcolåtar! Jag skriver lite om One Wing idag./C

2009-06-12 @ 14:15:54
URL: http://visselochgnol.wordpress.com
Postat av: Gonzo

Oj oj oj....nu fick jag panik!......vet fan inte om jag löser det?

2009-06-12 @ 16:32:48
URL: http://www.skivgrisen.blogspot.com
Postat av: Anders

Kicki: Tack ska du ha.



Carl: Det var länge sen nu med spellista. Inget kul sen Mixwit försvann. Kommer över och läser om Wilco - tror det blir en lysande spelning.



Gonzo: Jaså? Jag trodde du redan hade biljetter. Hoppas det löser sig.

2009-06-12 @ 17:35:32
Postat av: Gustav

Hurra, Wilco blir sommarens höjdpunkt. Ses längst fram vid scenen! ;-)

2009-06-12 @ 20:09:04
Postat av: Anders

Och Antony. Ses där, Gustav!

2009-06-13 @ 10:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0