Elliott




Tre veckor, idag.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Må du leva länge och väl.

2009-04-22 @ 15:54:12
Postat av: Johnny

Han är fantastisk!

2009-04-22 @ 18:40:37
Postat av: Anonym

Det hälsar jag honom, Gustav!



Johnny: där är vi ense.

2009-04-22 @ 22:03:25
Postat av: Kicki

Vad fin han är! Och vad mycket hår! I dag får ni rulla barnväg i riktigt fint vårväder. Trevlig helg!

2009-04-24 @ 08:43:22
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anders

Kicki: Tack! Ja, han har enormt mycket hår. Alldeles mörkrött. Trevlig helg!!

2009-04-24 @ 09:59:41
Postat av: TP

Jaha, här ligger jag. Igen. Utan kläder. Igen.

Å där står det vanliga gänget å flinar åt mig.

Va konstigt dom låter! Kan dom inte prata rent. Jaha, nu plockar dom fram kameran igen. Nakenkort. Va e d för familj jag kommit till?

Jag får väl ligga här å se bedårande ut, sparka lite med benen och försöka låta som dom så kanske det snart e över.

Skit,nu kom den lille vesslesnabba killen oxå. Han får jag ha koll på för han kan göra dom mest konstiga saker, helst med mig. Dom andra stora är ju så långsamma så dom hinner ju inte skydda mig alla gånger. Bäst att ha en lite avgående gods i beredskap för då tusan är dom stora snabbt framme.



Underbar bild på en underbar kille!

2009-04-24 @ 19:35:25
Postat av: Anders

Haha, TP! Du vet inte hur pricksäker du är här. Byt ut gänget mot morsan, så är det på kornet. Sedan kan du lägga till: "Åh, vad hon alltid ska hålla på med den där kameran. Å, titta på mig Elliott. Ligg hit och ligg dit. Titta på mamma. Nej, om man skulle ta och lätta lite på trycket, nu när man ändå är fri från den där varma och jobbiga blöjan. Ahhh! Så där ja! Mmmm...det var skönt. Rätt igenom täcket, ner till lakanet. Varför morsan ser bekymrad ut plötsligt? Ja, ja - nu fick hon lite att göra..."

2009-04-24 @ 19:55:58
Postat av: Alice

Åh, vilket litet underverk!

2009-07-14 @ 01:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0