Slå mig någon!

Nu har jag lyssnat på Is There A Ghost  1 400 312 gånger och den är fortfarande lika bra. Band Of Horses är fortfarande lika bra. De är det bästa som finns inom genren skägg-och-flanellrock och de kommer till Göteborg i mars och jag har ingen biljett. Anledningen är lika enkel som bitter. Jag väntade för länge med att beställa och när jag väl fick ur den illaluktande tummen var konserten slutsåld. Ahh. Någon borde ge mig stryk för den blundern. Nu får jag nöja mig med att lyssna för 1 400 313:e gången istället.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Visst är det sorgligt att ett favoritband kommer och biljetterna är sorgligt slutsålda. Lider ihop med dig Anders

2008-02-14 @ 15:24:48
Postat av: Anders

Tack! Tänk om det kunde ske mirakel. Ny konsert, nya biljetter...vad som helst.
Men...jag får skylla mig själv.

2008-02-14 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0