"Quit being a faggot and suck that dick!"



Jag såg Louis CK:s nya show, Chewed Up, igår. Jag skrattade så jag grät. Louis är förmodligen världens roligaste komiker för tillfället (i konkurrens med Eddie Izzard). Han är vulgär med finess. Och sånt älskar jag. Kolla in hans semantiska funderingar om orden "faggot" och "the N-word" här. Eller när han driver med sin ålder och förfallna kropp här. Väl spenderad tid, jag lovar.

Bonus: Klassikern, The saddest handjob in America, från Shameless.

----

PS. Veckans blandband kommer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Haha, tack för tipset! Jag gillar Ricky snäppet bättre dock, exempelvis http://www.youtube.com/watch?v=hYytaZ06Hco

2008-10-17 @ 17:20:55
Postat av: Anders

Ja, du har rätt. Ricky tillhör också topparna, helt klart. Ett komiskt geni.

2008-10-17 @ 18:27:39
Postat av: johnny

Otroligt roligt! Precis uppe i min alley.

2008-10-17 @ 20:33:37
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: Anders

Ja, det är verkligen otroligt roligt, Johnny. Kolla upp Shameless och Chewed Up. Som förälder är det extra kul - han har ett fantastiskt material om sin 5-åriga dotter.

2008-10-17 @ 20:55:23
Postat av: TP

Fantastiskt roligt!

Jag har funderat ända sen Gonzos kalas då du återgav handtrallan på ett ytterst personligt sätt hur den egentligen framförs i orginalet. Nu vet jag. Men jag tycker ändå att din version var roligast. I alla fall då!

2008-10-17 @ 23:04:07
URL: http://skivgrisen.blogspot.com/
Postat av: Anders

Åh, tack TP!. Fast handtrallan är ju ganska tacksam att härma. Den är närmast självspelande.

2008-10-18 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0