Fredagsblandning for you all

Är hemma med sjuk son. Jag passar därför på att bjuda alla slitna löneslavar på en samling softa låtar att mjuklanda till inför helgen.

Easylistening*:

01. Zero 7 featuring Jose Gonzalez -
Futures
02. Massive Attack - Teardrop
03. Portishead - Roads
04. Nick Drake - One of these things first
05. Paul Simon - Still Crazy After All These Years
06. Judee Sill - Jesus Was A Crossmaker
07. Zero 7 - In The Waiting Line
08. Rufus Wainwright - Cigarettes And Chocolate Milk
09. Lyle Lovett - If I Had A Boat
10. Randy Newman - Short People

* Blandbandet hittar du i marginalen. Eller här!

Kommentarer
Postat av: Boggen

Härlig blandning. Gillar bloggen och musiksmaken. Har just precis publicerat mitt egna blandband på http://boggblogger.blogspot.com/

Keep up the good work!

2008-10-24 @ 14:58:24
URL: http://boggblogger.blogspot.com/
Postat av: Anders

Tack så mycket! Uppskattningen uppskattas. Skall kolla in ditt blandband. Det är säkert bra, upptäckte fu Bell X1 hos dig igår och det tackar jag för!

2008-10-24 @ 15:56:06
Postat av: johnny

Hej, jag är bara en vanlig kille som gillar att lyssna på allt möjligt. Ville säga att jag gillar de flesta låtarna här. Har inget eget blandband, om man inte räknar några gamla Maxell från -85. kan skicka dem till dig om du vill.

Sen vill jag säga att jag har ringt dig, men det var bara upptaget. Så du vet alltså. Jag bryr mig. Lite. Hej då.

2008-10-24 @ 17:25:10
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: Anders

Kul att du gillar det och skicka gärna blandbanden. Du har ju adressen. Hej hej!

2008-10-24 @ 18:21:10
Postat av: TP

Jag tycker tydligen om hiphop. Det här var jättebra!

Massive Attack är übergrymma, helt i en egen klass. Sången står Elisabeth Fraser från Cocteau Twins för och spelades in precis när hon hade fått nyheten att hennes nära vän Jeff Buckley rapporterats saknad i the great Mississippi. Ger sånginsatsen ytterligare ett djup.





2008-10-24 @ 19:33:46
URL: http://www.skivgrisen.blogspot.com/
Postat av: Jonas

Lysande blandband, gick flera varv i eftermiddags på kontoret. Du har gjort min arbetsdag mer uthärdlig

2008-10-24 @ 20:02:07
URL: http://skivgrisen.blogspot.com/
Postat av: Gustav

Härligt! Nick, Paul, Rufus och Judee. Bra uppladdning efter helgens jobb.

2008-10-25 @ 10:12:09
Postat av: Gustav

*inför

2008-10-25 @ 10:12:54
Postat av: Anders

TP: Hiphopen har växt och får ligga lite på tillväxt. Men snart så skall jag bjuda dig på en resa.

Jonas & Gustav: Härligt att blandbandet gjorde det den var menad att göra!

2008-10-25 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0