Dagens blogg och dagens låt

Häromdagen boostade jag några bloggar jag gillar. Jag glömde en. Det inser jag när jag idag ser att Skivgrisen pushar för Skuggans blogg. Jag vill inte vara sämre och gör detsamma. Inte mer än rätt med tanke på att Carl från Skuggan nyligen var inne på min blogg med glada tillrop och en önskan om en möjlig visit. Vilket jag naturligtvis gjorde, glada tillrop skall nämligen premieras. Och besöket är jag glad för. Skuggan är förutom en väldigt bra musikblogg, även ett Göteborgsband som lägger upp sina låtar allteftersom de utvecklas. Och jag gillar verkligen vad jag hör. Min personliga favorit heter "Västergatan" och är - även om den enligt Skuggan inte är färdig  - riktigt bra!

Länk till Skuggan och "Västergatan" ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0