Soundtrack (v.7)

Family Values - Johnossi
Johnossi släppte sin självbetitlade platta 2006. De spelar en rak, enkel rock med Eddie Vedderliknande sång. Svårare än så behöver det inte vara.

Skinny Love - Bon Iver
Justin Vernon har en heshet i rösten jag älskar. Musiken låter Iron & Wine. Och det är bra det.

Two Daughters and A Beautiful Wife -  DBT
Nu tjatar jag (se nedan), men detta är bästa låten just nu. Drive-By Truckers har i Brighter Than Creations Dark släppt en nitton låtar lång drömskiva.

Deluded and Obscene - Misophones
Det fullständigt osar Iron & Wine om denna indiepärla från Misophone. Och det är som sagt ett bra betyg. Inte missa!

Kommentarer
Postat av: johnny

Yo Diddy, kul att hitta dig! Du skickade aldrig någon länk din spjuver. Ser bra ut. Riktigt bra. Tack för tipsen!

Och Lycka Till.

Kram/J

2008-02-17 @ 14:05:51
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: Anders

Tack Johnny! Jo, jag skickade länken, men den kom uppenbarligen inte fram. Nu vet du var jag finns hursomhelst. Välkommen!
/ Anders

2008-02-17 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0