Längesen...

...tänkte slå ett slag för ett par band från Göteborg. Den gemensamma nämnaren för banden är en gammal skolkamrat som brukade briljera inför oss häpna klasskamrater genom att skapa fantastiska symfonier med gaffel och kniv på glas, tallrikar och bord i skolmatsalen.
Det första bandet kommer säkert släppa en skiva (åtminstone hoppas jag det) snart: The Elliots. Kolla in deras MySpace här! Om det andra, Cloudchamber, släpper en platta har jag inte en aning om. Men ingen skulle bli gladare än jag om andra upptäckte den overkligt vackra "Hands and Feet". Lyssna på den här!

Kommentarer
Postat av: Gustav

The Elliots låter bra! Jag får TSOOL-vibbar. Vad är historien bakom bandnamnet? :)

2010-05-25 @ 21:18:03
Postat av: Anders

Visst är det, Gustav! Vad namnet kommer ifrån vet jag inte. Ska fråga.

2010-06-01 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0