Nya konsertips: Aimee Mann och Loyd Cole (Edit: och Ron Sexsmith)

Jag försöker komma fram till vårdcentralen. Jag har ringt i två timmar nu. De har ingen telefonkö. Att de inte använder sig av en telefonkö där man får ett könummer är lika bakåtsträvande som FIFA:s motvilja mot att använda befintlig, modern kamerateknik för att bedöma kniviga fotbollssituationer? Jag misstänker dessutom att jag tävlar med mina grannar om att komma fram. Det är nämligen tätt med pensionärer där jag bor, så tätt att vore det tätare, hade jag befunnit mig i himlen. Och till skillnad mot mig har de förmodligen inte något emot att vänta. Det är liksom dagens happening... Nåväl, istället för att låta venen i pannan brisera får jag väl distrahera mig med ett blogginlägg, annars adderar jag väl magsår till mina krämpor.

Loyd Cole och Aimee Mann kommer till Sverige i höst. Loyd spelar 25, 26 och 28 oktober (Göteborg, Malmö, Uppsala). Aimee Manns konserter går av stapeln 6, 7 och 10 november (Malmö, Göteborg, Stockholm).

Edit: Oj! jag glömde visst den viktigaste konserten. Ron Sexsmith kommer ju också, närmare bestämt 14 och 18 november - till Göteborg respektive Malmö. Det får man inte missa.

Aimee Mann - 31 Today

Loyd Cole - Forest Fire

Ron Sexsmith - Secret Heart


Kommentarer
Postat av: Johnny

Hahaha, jag fattar vad du menade. Riktigt bra, ska spara den.

2008-09-04 @ 14:18:22
URL: http://nederbird.blogspot.com
Postat av: Anders

Alright! kul att du gillar't!

2008-09-04 @ 14:50:31
Postat av: Gorillan

"Forest Fire" är en riktig goding.

2008-09-04 @ 16:55:30
Postat av: Anders

Det är den verkligen!

2008-09-04 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0