Självdistans? Inte så mycket, va?



Fotbollsgala igår. Tittade med ett öga. Noterade att Lagerbäck inte verkade uppskatta Jörgen Mörnbäcks imitation av honom själv. Mörnbäck liknade Lagerbäcks minspel vid "att han ser ut att vara på väg att rapa när han talar". Det tyckte jag var småroligt - lite plumpt kanske, men på pricken. I publiken satt Lagerbäck, utan en tillstymmelse till leende, och såg extremt rapnödig ut - och gjorde omedvetet (?) en karikatyr av sig själv. Och en halvrolig imitation blev med ens stor humor.

Dagens låt: A Sunday Smile - Beirut


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nä, självdistans tillhör nog inte Lagerbäcks starkaste sida :).

2008-11-18 @ 21:29:29
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Anders

Inte vad det verkar...

2008-11-19 @ 00:13:47
Postat av: Jimmy

Tusan att jag missade detta tillfälle, kan även tänkas vår käre förbundskapten råkar få upp en såndär vit illaluktande plutt som suttit i halsen sedan det finska vinterkriget,satani

Bra avslutning med en av Beiruts bästa låtar





2008-11-19 @ 22:09:33
Postat av: Jimmy

Tusan att jag missade detta tillfälle, kan även tänkas vår käre förbundskapten råkar få upp en såndär vit illaluktande plutt som suttit i halsen sedan det finska vinterkriget,satani

Bra avslutning med en av Beiruts bästa låtar

2008-11-19 @ 22:15:33
Postat av: Jimmy

Aningens irriterande men jag råkade trycka på uppdateringsknappen för att det gick lite trögt och vips så var dom två.

Försmädligt som en fis vid första träffen med svärmor

2008-11-19 @ 22:20:55
Postat av: Anders

Försmädligt, rentav fisigt. Jag såg att Mats Härd på GP också lade märke till Lagerbäcks brist på humor.

2008-11-19 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0