Nattmusik: Elliott Smith - A fond farewell to a friend


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Det här nya bandet gör skitbra musik och tar helt avstånd från musikindustrin. ÄNTLIGEN någon som säger ifrån ordentligt. Ladda deras nya platta gratis på deras sida. Läs deras text om varför de väljer att göra på detta sättet! Det fick iaf mig att hajja till.

Länk:

- www.magnacartacartel.com

Music forever!

/ J

2008-05-12 @ 16:52:54
Postat av: Gorillan

En av mina största hjältar! Viss musik tröttnar jag aldrig på...

2008-05-12 @ 21:40:36
URL: http://www.shadazz.webblogg.se
Postat av: Anders

Tack för tipset, Jonathan, jag skall kolla upp bandet!

Gorillan: Håller med. Han är var fantastisk, den där Elliott.

2008-05-12 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0